Do pobrania:
MODYFIKACJA SIWZ
Zamawiający modyfikuje zapis załącznika 6B - Wyposażenie informatyczne ambulansu punkt SYSTEMY IT 5..
Zapis po zmainie brzmi następujaco: "Po rejestracji pacjenta wygenerowanie worklisty i przekazanie jej na konsole aparatu RTG"
MODYFIKACJA SIWZ
Dyrekcja Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/ Kalisza, 62-872 Godziesze Małe, wprowadza modyfikację siwz dot. przetargu nieograniczonego na zadanie: „Zakupu aparatu RTG do ambulansu wraz z zainstalowaniem i dostosowaniem ambulansu pod nowy aparat – znak sprawy: ZP/09/2018.
1. Zamawiający uszczegóławia opis przedmiotu zamówienia i dzieli na 2 części:
a) Cześć nr 1 - zakup aparatu RTG, adaptacja ambulansu pod montaż aparatu rtg oraz uruchomienie – określono szczegółowo w załączniku nr 6A
b) Część nr 2 – wyposażenie informatyczne ambulansu określono szczegółowo w załączniku nr 6B
2. Zamawiający zmienia warunek udziału w postępowaniu dotyczących spełnienia wymogów oferowanego sprzętu. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymogi składa: Deklarację CE na zaoferowany sprzęt
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających a w szczególności w przypadku:
- udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji;.
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Oferty w języku polskim należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji pok. nr 17 w terminie najpóźniej do 20.09.2018r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji pok. nr 17.