INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na zadanie: „Zakup sprzętu medycznego” – znak sprawy: ZP/10/2018.
Komisja przetargowa na zadanie: „Zakup sprzętu medycznego” – znak sprawy: ZP/10/2018 przy Wojewódzkim Specjalistycznym ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy
k/ Kalisza zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że w dniu 12 października 2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego odbyło się otwarcie ofert na ww postępowanie.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 – Aparat do monitorowania NWM i diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu I poziomu: 55 000,00 PLN
Zadanie nr 2 – Defibrylator małogabarytowy dwufazowy: 35 640,00 PLN
Zadanie nr 3 – Pompa objętościowa /2 SZT./: 28 000,00 PLN
Zadanie nr 4 – Pompa strzykawkowa: 14 000,00 PLN
Zadanie nr 5 – Rolki do przesuwania pacjenta : 1 600,00 PLN
Zadanie nr 6 – Aparat EKG szt.4 wraz z licencją do systemu PACS (1 szt.): 53 300,00 PLN
Zadanie nr 7 – Spirometry – 5 szt.: 34 020,00 PLN
Do terminu składania ofert zostało złożonych 5 ofert.
Oferta nr 1 złożona przez: ARNO-MED Sp. z o.o. z siedzibą Mietków, ul Kolejowa 24, 55-081 Mietków z ceną brutto:
Zadanie nr 5 – Rolki do przesuwania pacjenta: 1 350,00 PLN
Termin realizacji zamówienia: do 2.11.2018 r.
Termin płatności – do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT
Termin gwarancji 24 miesiące
Oferta nr 2 złożona przez: Medicom Sp. z o.o., Ul. M. Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze z ceną brutto:
Zadanie nr 7 – Spirometry – 5 szt.: 31 212,00 PLN
Termin realizacji zamówienia: do 2.11.2018 r.
Termin płatności – do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT
Termin gwarancji 24 miesiące
Oferta nr 3 złożona przez: MES Sp. z o.o., Ul. Krakowska 87, 32-050 Kraków z ceną brutto:
Zadanie nr 7 – Spirometry – 5 szt.: 31 546,80 PLN
Termin realizacji zamówienia: do 8.11.2018 r.
Termin płatności – do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT
Termin gwarancji 24 miesiące
Oferta nr 4 złożona przez: M4MEDICAL Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 14, 20-701 Lublin z ceną brutto:
Zadanie nr 6 – Aparat EKG szt.4 wraz z licencją do systemu PACS (1 szt.): 25 920,00 PLN
Termin realizacji zamówienia: do 2.11.2018 r.
Termin płatności – do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT
Termin gwarancji 48 miesięcy
Oferta nr 5 złożona przez: Aesculap Chifa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl z ceną brutto:
Zadanie nr 3 – Pompa objętościowa /2 SZT./: 9 180,00 PLN
Zadanie nr 4 – Pompa strzykawkowa: 4 212,00 PLN
Termin realizacji zamówienia: do 8.11.2018 r.
Termin płatności – do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT
Termin gwarancji 24 miesiące